klik2 je...

Sunday 25 December 2011

my first entry..


assalamualaikum.....
 first entry untk my second blog..hihi...
           blog yang lama tu dh deleted...tak tau knap..mgkin sbb bnyk knangan ..hahhaha..ntah pape je kn...since skarang ni orang dok cerita pasal adaption drama o film dari novel...so,hari nih nk post pasal my addict so lame2 dulu dah mula balik... pasal novel lah ni...act memang giler2 punya suka baca novel ni..since skolah lagi....kalo skolh rndah..buku2 biasa aje..bila masuk skolah menengah dah masuk bab2 jiwang..alahai.....hahahah... bnyak gak novel yang aku dah baca....most of them keluaran alaf21....
  bermula dari novel aisya sofea,damia hanna,fauziah ashari n so on lh.... novelis2 ni boleh tahan gak jalan cerita dorang..n for once...mmm...mayb bnyak kali kot berangan nak jadi macam dorang.... ke laut lh novel saya tu nnti kan.... hihihihi.... jom saya kongsi ckit novel2 yg saya punyer skarang ni....bnyak jgak yang sy dh hilangkn o else org pnjam tak kasi balik....hmmm.....
 
         dulu pnah gak baca novel jauh..pergilah sepi,bicara hati..ombak rindu...tu bukuk2 yang saya sangat suka jalan ceritanya....huhihi...



koleksi gambar nih je yg masih ada..tu pun ada yg dh bnyak coreng2...takde kulit depan sgala....
3 tu novel baru yang saya juz bought last few month.... meh saya kongsi sinopsis dia...hihihi...

 ~kasih benar kasih~by aleya aneesa...
   mengisahkan tentang penyatuan annura dan dinzley yang masing2 punya ego.... rela berkahwin kerana menurut kata orang tua lantaran masing2 telah dikecewakn....'diam' mereke membuatknbanyak pihak menyangka setuju...
pelbagai cara dilakukan untuk menembusi hati masing2...atasan desakan ego aherny terpaksa menerima campur tangan keluarga mereka...janji yang dinzley suarakan hanya mnjadi bayang2 pelamin nan indah bagi annura tatkala syirin menagih janji lama....~
     for me..cerita ni quite best jgak...ada part yang boleh mengundang genang aer mata...hihihi,...taulh saya nia gak emo orang nya...hihihi...
saya suaka gaya penulisan aleeya aneesa ni.....
nanti2 kita sambung balik post ni ek..hihi..tata dulu....

No comments:

Post a Comment