klik2 je...

Thursday 29 December 2011

domo kun vs angrybird...

sapa minat angrybird angkt kaki..hahahha..mesti bnyk giler fanatik angrybirds kat ctok nk??? saya x ketinggalan okeh..hahhaha...level apa dh khatam?? saya satu pn x..hahha..again....knak nya sy tok susah gilak mok habiskn level ya ho?? ada 2 siri angrybird dlm x8 saya tok..main2..p x pnh nk score fullstar..huhu..nang x pndei main kali nk?? fenomena angrybirds tok..kuat jauk..sia2 da muka nya....baju,seluar... baju tido,cap,beg duit.... nasib kat underwear xda ho..ke dh ada tapi saya x tauk???hahaha

comel kh ini angrybirds???hahhaha... kadang-kadang si comel2 pn pndei mntak bkk games tok..alahai..kecik2 udah tueja..huhuhu...

tapi nak..masa saya g pasa hari tok tek..ternmpaklh backpack yg sgt adorable..nak tauk apa?? DOMO KUN ..sangat2 comel2 okeh..rasa nk beli jk..tapi memandangkan bajet say ke arah ya xda..jadi niat mmbeli saya simpan dolok till next payday..insyaAllah...amin2..hhihi... bagi sapa2 yang lom knal ngn domo..tok sesi kenal dirik ngn nya keh....


kiut x DOMO KUN tok...mn rasa nbk merik masa bday saya klak pun boleh juak.lh..hahah.... x malu eh.....hihi...

lupak mok madah..tdk saya da beli novel baru..kcinta pandang ke-2..klak2 saya ngupload detail nya keh..cau cin cau...
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment